بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ BU8000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ bu8000

 

بررسی کلی تلویزیون سامسونگ BU8000

 

در این مقاله به بررسی تلویزیون BU8000 از شرکت سامسونگ میپردازیم و سعی داریم نگاهی موشکافانه به آن داشته باشیم تا اگر قصد خرید این تلویزیون را دارید بتوانید با خیال راحت و آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. با توجه به این موضوع که همین امروز این تلویزیون جزو پر فروش ترین محصولات بازار است، احساس کردیم نیاز است تا یک مقاله کامل و جامع درباره تلویزیون BU8000 بنویسیم. این تلویزیون از تولیدات سال 2022 شرکت سامسونگ و از سری تولیدات کریستالی این شرکت کره ای میباشد.

 

 

تلویزیون BU8000 جزو محصولات سری 8 و دارای تکنولوژی کریستالی است. این نمایشگر جزو محصولات میان رده شرکت سامسونگ به حساب می آید. دلیل محبوبیت بالای این تلویزیون قابلیت های بالای آن برای مصارف معمولی و خانگی است. اگر شما یک نمایشگر برای مصارف روزانه خود نیاز دارید بدون شک بهترین گزینه همین تلویزیون است و قطعا تمام نیازهای شما را رفع خواهد کرد.

این محصول دارای تصاویر با کیفیت 4k و نرخ رفرش ریت 60 هرتزی و همچنین نمایشگر کریستالی است. پنل آن همانند اکثریت تلویزیون های شرکت سامسونگ از نوع VA و دارای روشنایی و کنتراست بسیار قابل توجه است.

 

تلویزیون BU8000 در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ تولید شده که شما بسته به نیازتان می توانید سایز مورد نظر خود را بررسی و انتخاب کنید. تقریبا ویژگی و کیفیت تصویر تمام سایزها با هم برابر هستند.

 

باید توجه داشته باشید تبدیل شدن به پرفروش ترین تلویزیون سال کار آسانی نیست چرا که برای بدست آوردن چنین جایگاهی باید از جهات مختلفی توجه استفاده کنندگان و خریداران را بتوان جلب کرد. تلویزیون سامسونگ BU8000 نسخه بروزشده AU8000 یکی از پرفروش ترین نمایشگرهای سال 2022 با داشتن تصویری عالی، امکاناتی قابل قبول، قیمتی مناسب در کنار طراحی فوق العاده قطعا شایستگی این جایگاه را دارد.

البته گفتن این مسئله خالی از لطف نیست که بهترین با پر فروش ترین دو مقوله جدای از هم هستند، قطعا این نمایشگر بهترین محصول سامسونگ نیست اما با توجه به امکانات و قیمت آن، ارزش خرید بسیار بالایی دارد وهمین نکته آن را تبدیل به پر فروش ترین تلویزیون از برند سامسونگ در سال 2022 کرده است.

 

 

بررسی تلویزیون سامسونگ BU8000

 

طراحی تلویزیون BU8000 سامسونگ 

تلویزیون BU8000 بر روی 2 پایه شاخه ای قرار گرفته که این پایه ها قابلیت تنظیم در دو حالت مختلف را دارند به طوریکه اگر بخواهید ساندبار را در جلوی تلویزیون قرار دهید، می توانید ارتفاع تلویزیون را بیشتر کنید تا ساندبار مزاحم تماشای تلویزیون شما نشود همچنین این پایه ها بسیار مستحکم بوده و مانع از لرزش یا تکان خوردن بدنه تلویزیون می شوند.

این تلویزیون رنگ مشکی دارد و از پلاستیک درجه اول تولید شده است. این تلویزیون بسیار زیباست به شکلی که اگر بر دیوار خانه تان آن را نصب کنید، مانند یک قاب هنری زیبا و شیک میماند، با فریمی ظریف و صفحه نمایشی تخت که حاشیه آن آنقدر باریک است که مگر با دقت زیاد وگرنه قابل مشاهده نیست.

 

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون BU8000 دارای پنل VA می باشد و کنتراست خیلی خوبی ارائه می دهد. تکنولوژی Dynamic Crystal قادر به تولید طیف گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون BU8000 سامسونگ می باشد. تلویزیون سامسونگ برای کنترل کردن نور پس زمینه از تکنولوژی Micro Dimming به همراه UHD Dimming استفاده کرده است تا کنتراست لازم تصویر را ارائه دهد که این تکنولوژی، امکان نمایش رنگ ها را به صورت کاملاً واقعی و زنده فراهم کرده است.

رفرش ریت 60 هرتزی و تکنولوژیAuto Motion Plus به همراه Motion Rate 120 موجب شده تا صفحه نمایش تلویزیون BU8000 صحنه های سریع را واضح نشان داده و مانع از تاری تصویر شود. این نمایشگر مجهز به تکنولوژی HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ نیز پشتیبانی می کند.

تلویزیون BU8000 سامسونگ مجهز به نور پس زمینه Edge LED می باشد.

ویژگی Contrast Enhancer نیز تضمین می کند که تصاویر به صورت دقیق و با جزئیات کامل نمایش داده شوند. این تکنولوژی خلاقانه، قسمت های مختلف تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و کنتراست را مطابق با آن تنظیم می کند. عمق رنگ به کار رفته در صفحه نمایش تلویزیون BU8000 سامسونگ 10 بیت می باشد که با استفاده از تکنولوژی Dynamic Crystal قادر به تولید طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد. به کمک تکنولوژی One Billion Color به کار رفته، تلویزیون BU8000 سامسونگ توانایی تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. 

 

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000

این تلویزیون هوشمند از سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی 20 وات استفاده میکند، همچنین تکنولوژی Object Tracking Sound Lite در این نمایشگر باعث پخش صداها به صورتی بسیار واقع گرایانه تر می شود. همچنین بکار بردن فناوری Adaptive Sound باعث میشود صدا با توجه به محتوایی که در حال پخش شدن است تنظیم شود.

همچنین شما در این نمایشگر هوشمند تکنولوژی Dolby MS12 2ch را دارید که یکی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی در جهان است و قابلیت صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000 را به میزان قابل توجهی ارتقا میدهد. در نهایت پشتیبانی از نسخه 5.2 بلوتوث و Dual Audio Support نیز باعث شده تا بتوانید تلویزیون را به صورت بیسیم (بلوتوث) به دو ساندبار، سینمای خانگی و سیستم صوتی مجزا وصل کنید و صدا را به صورت همزمان از هر دو دستگاه بشنوید. 

 

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000

 

 

 

قابلیت گیمینگ تلویزیون سامسونگ BU8000

قابلیت Motion Xcelerator به کار رفته در این تلویزیون موجب شده تا بتوانید به صورت خودکار فریم های محتوای در حال پخش را ارزیابی کنید و این ویژگی مورد علاقه ی گیمرها می باشد زیرا سریع ترین صحنه ها را با کیفیتی بالا به نمایش می گذارد.همچنین این تلویزیون دارای قابلیت HGiG می باشد و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات بیشتری نمایش می دهد. با وجود تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون سامسونگ BU8000 برای بازی، این تلویزیون برای کنسول های نسل نهم مانند PS5 مناسب نیست اما گزینه مناسبی برای کنسول های نسل هشتم می باشد.

 

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ  BU8000

سامسونگ در این تلویزیون، از ریموت کنترل نسل جدیدش، TM2280E بهره برده است. شما با این ریموت کنترل هوشمند دیگر کاملا به باتری بی نیاز میشوید و به این ترتیب هم در هزینه های تان صرفه جویی میکنید و هم به حفظ محیط زیست کمک کرده اید. این ریموت از پنل خورشیدی که در قسمت پشتی آن قرار دارد برای دریافت انرژی استفاده میکند و به وسیله ی نور محیط شارژ میشود. علاوه بر این، کنترل هوشمند تلویزیون تان نیز به کمک امواج رادیویی وای فای شارژ می شود. میکروفونی که در داخل این ریموت به کار برده شده، کارکرد Voice Assistant را ارتقا داده است .

 

جمع بندی نهایی

این نمایشگر یکی از محصولات بسیار شیک و پر کاربرد شرکت سامسونگ از سری محصولات 2022 میباشد که محبوبیتی سراسری چه در ایران و چه در جهان پیدا کرده است.

ظاهر مدرن و همه پسند این تلویزیون از سبک طراحی نوین خبر می‌دهد که بر اساس متدهای روز عرضه شده است. کیفیت تصویر عالی آن منجر شده که مشاهده هر نوع محتوایی در رزولوشن 4K امکان‌پذیر باشد و شاهد محتوای بی نقص باشید.

پردزاشگر Crystal Processor 4K نیز به خوبی به تقویت کیفیت تصویر خواهد پرداخت و تصاویر را به صورت زنده و ارتقا یافته در معرض دید قرار می‌دهد.

همچنین پشتیبانی از سیستم عامل Tizen و دستیار صوتی  نیز منجر به افزایش جذابیت این محصول شده است. در واقع این محصول کم‌نظیر برای کاربران معمولی ضمن مشاهده محتوا در کیفیت عالی و دسترسی به امکانات هوشمند بهترین گزینه خواهد بود. شایان ذکر است که تلویزیون سامسونگ BU8000 قیمت بسیار مناسبی هم دارد که قطعا در محبوبیت آن اثرگذار بوده و می‌تواند گزینه انتخابی بسیاری از کاربران با هر بودجه‌ای باشد. 

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس اعتماد در واتساپ کارشناس ملکی در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده