بررسی تخصصی تلویزیون LG TV QNED80

قیمت و خرید تلویزیون LG TV QNED80

 

 

تلویزیون کیوند 80 از بهترین تولیدات کره ای در زمینه تلویزیون در سال 2023 است. این محصول از فناوری های پیشرفته نظیر Quantum Dot و NanoCell برای ارائه بالاترین درخشندگی و متنوع ترین پالت رنگی استفاده میکند. ادغام تکنولوژی نانوسل و کوانتوم دات برای خلق محتوایی فراتر از انتظار انجام گرفته و این تلویزیون جزو نمایشگرهای مناسب برای گیمینگ حرفه ای دارای رفرش ریت 120 هرتز محسوب میشود.

قطعات تلویزیون QNED80 در کارخانه های ال جی در کره جنوبی، مصر و اندونزی مونتاژ می شوند. علاوه بر قابلیت های گیمینگ حرفه ای این تلویزیون میتواند گزینه ی ایده آلی برای تماشای فیلم و سریال نیز باشد.

 

سیستم صوتی تلویزیون LG TV QNED80

 

قدرت صوتی این محصول با دو کانال صوتی و قابلیت AI Sound Pro از صدایی با سطحی بسیار عالی بهره میبرد، البته باید در نظر داشته باشید که این توان صوتی در سایز های 75 و 86 اینچ شاید مقداری ضعیف باشد.

این محصول همچنین از دستیار صوتی گوگل و الکسا برای پاسخگویی به دستورات صوتی شما حتی بە زبان فارسی بهره میبرد.

 سیستم عامل وب او اس (WebOS) و ترکیب آن با هوش مصنوعی امکان ارتباط شما با دنیای مجازی و دسترسی به جدیدترین سرگرمی ها را میسر ساخته است.

همانگونه که پیشتر گفتیم تلویزیون QNED80 دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان خروجی 20 وات است. همچنین این سیستم صوتی از دو بلندگوی 10 واتی و یک ساب‌ووفر 10 واتی تشکیل شده است.سیستم صوتی تلویزیون QNED 80 کیفیت صدای مناسبی دارد. این سیستم صوتی می‌تواند صدای واضح و بلندی را تولید کند. با این حال، برای تجربه‌ سیستم صوتی سینمایی، ممکن است نیاز به اتصال یک سیستم صوتی خارجی داشته باشید.

بررسی تخصصی تلویزیون LG TV QNED80

 

کیفیت تصویر تلویزیون LG TV QNED80

 

کیفیت تصویر تلویزیون QNED80 عالی است. این تلویزیون از فناوری QNED استفاده می‌کند که ترکیبی از فناوری‌های Quantum Dot و NanoCell است. فناوری Quantum Dot به تلویزیون امکان می‌دهد رنگ‌های غنی‌تر و زنده‌تری تولید کند و فناوری NanoCell به تلویزیون کمک می‌کند تا کنتراست بهتری ایجاد کند.

 تلویزیون QNED 80 ال جی دارای کنتراست 1000000:1 است که به آن امکان می‌دهد سیاهی عمیق و سفیدی درخشان تولید کند. این کنتراست بالا باعث می‌شود تصاویر زنده‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسند.

فناوری Dimming Pro به وسیله الگوریتم های یادگیری عمیق نقشه برداری، ارسال اطلاعات سوژه را به نور پس زمینه Edge LED فراهم ساخته است تا تصاویر به صورت واضح تر و بدون هاله نور برای شما قابل رویت باشند.

همه چیز برای ارائه دید بهتر توسط پردازنده تصویر Alpha 7 Gen 6 (2023) یا Alpha 7 Gen 5 (2022) آماده شده است! پشتیبانی از فناوری های کیفیت تصویر با پنل IPS و عمق رنگ 10 بیتی نیز ضمن بهبود رزولوشن 4K در نظر گرفته شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فناوری HDR10 Pro جهت بهبود جزئیات تصویر و فناوری FILMMAKER MODE برای مشاهده محتوا با نرخ فریم اصلی و رنگ های دقیق اشاره کرد.

این تلویزیون از فرمت‌های HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. این فرمت‌ها می‌توانند کنتراست و جزئیات را در محتوای HDR بهبود ببخشند.

در مجموع، کیفیت تصویر تلویزیون QNED 80 عالی است. این تلویزیون برای تماشای فیلم، بازی و سایر فعالیت‌ها گزینه بسیار خوبی است.

 

طراحی تلویزیون LG TV QNED80

 

بدنه ای باریک و فریم بسیار نازک مشکی طراحی بسیار زیبایی به آن بخشیده است که هرکسی را عاشق خود میکند. پایه های چنگکی در دو طرف پنل قرار گرفته اند و مقاومت بسیار خوبی حتی در سایز های بسیار بزرگ به نمایشگر بخشیده اند.

این تلویزیون همچون سایر مدل های پیشرفته ی ال جی از کنترل هوشمند بهره میبرد که با رنگی مشکی و ظاهری بسیار سبک و خوش دست، یک ریموت درخشان برای شما خواهد بود. از نظر سایزبندی، سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند.

 

 

قابیلت گیمینگ تلویزیون LG TV QNED80

 

در دنیای امروز بجز کیفیت تصویر و صدا، بهره گیری از امکانات گیمینگ نیز از شاخص های مورد توجه خریداران تلویزیون های هوشمند میباشد. این نمایشگر مدرن ترین امکانات گیمینگ را به مخاطبانش ارئه میدهد و تجربه ای فوق العاده از آخرین نسل بازی ها به شما ارائه خواهد داد و همجنین امکان اجرای پیشرفته ترین بازی ها را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

در این تلویزیون همه تنظیمات به صورت یکجا در یک منو توسط Game Optimizer طراحی شده اند و شما در سریع ترین زمان به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین  پشتیبانی از فناوری HGiG منجر شده که بازی های HDR را با نهایت واقع‌گرایی و غوطه‌وری به اجرا در آورد.

امکانات گیمینگ تلویزیون QNED80 ال جی تنها به بخش های بالا ختم نمی شود و ال جی برای اینکه شما را به سمت تجربه ای نوین از بازی نفس گیر سوق دهد از رفرش ریت 120 هرتز، VRR، ALLM، و Earc و جدیدترین مشخصات HDMI 2.1 پشتیبانی کرده است. به این ترتیب بازی به سطحی بالاتر ارتقا پیدا میکند و تصاویر را تقریبا بدون تاری حرکت، صاف و با وضوح بالا مشاهده خواهید کرد.

 

 

جمع بندی نهایی

 

شرکت ال جی به عنوان یک غول تکنولوژی و یکی از برندهای پیشرو در صنعت تلویزیون سازی هر ساله برترین فناوری های روز دنیا را در جدیدترین محصولاتش رونمایی میکند و صاحب بخش عظیمی از بازار محصولات صوتی و تصویری در جهان است.

نمایشگر هوشمند QNED80 از جمله محصولات خاص و جذاب این کمپانی میباشد که با ویژگی هایی بی نظیر و ممتاز به بازار عرضه شده است و انتخابی بسیار عالی و به صرفه برای گیم و فیلم میباشد. این تلویزیون بی نظیر به وسلیه فناوری منحصر به فرد نانوسل، و کوانتوم دات بهترین وضوح از محتوای با کیفیت را ارائه خواهد.

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس اعتماد در واتساپ کارشناس ملکی در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده