بررسی تلویزیون ال جی UR8000

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UR8000

 

تلویزیون  ال جی UR8000 از محصولات 2023 و سری 8 شرکت ال جی محسوب میشود. این تلویزیون جزو محصولات اقتصادی و قیمت مناسب در بازار است.

محصول مورد نظر یک تلویزیون هوشمند 4K با طراحی ساده اما مدرن و کیفیت تصویر فوق العاده عالی و بی نظیر و انتخابی عالی برای کسانی که تصویر برایشان در اولویت است و برنامه ای برای هزینه های گزاف نیز ندارند.

تلویزیون  ال جی UR8000 از پردازنده آلفا 5 نسل 6 بهره می‌برد که به بهبود کیفیت تصویر و صدا کمک می‌کند. همچنین، این تلویزیون از فناوری‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تصاویر با رنگ‌های غنی‌تر و کنتراست بالاتری نمایش داده شوند، این نمایشگر زمان پاسخگویی مناسبی دارد که باعث ارتقا کیفیت نهایی تصویر هنگام تماشای صحنه های سریع ورزشی و بازی های ویدیویی میشود. در نتیجه شما وقتی در حال انجام بازی های ویدیویی هستید تجربه یک بازی سریع تر و بدون لرزش را به دلیل تاخیر ورودی کم خواهید داشت.

این تلویزیون انعکاس ها را به خوبی کنترل می کند و تابش خیره کننده را در اتاق های روشن و آفتابی کاهش می دهد. در نهایت خرید تلویزیون LED الجی LG UR8000 برای کسانی که به دنبال تلویزیونی مقرون به صرفه هستند که کیفیت تصویر خوب، عملکرد مناسب در هنگام بازی و استفاده از تلویزیون به عنوان یک مانیتور رایانه هستند، انتخابی بسیار مناسب است.

حال که توضیحات کلی را دادیم، اگر این نمایشگر جذاب نظر شما را به خود جلب کرده، در ادامه توضیحات بیشتر و جزئیات ریز تری را برای شما خواهیم گفت پس همراه ما باشید.

 

طراحی تلویزیون ال جی UR8000 

خود تلویزیون دارای یک دکمه است که در زیر و وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. این دکمه به شما امکان می‌دهد که تلویزیون سری 8 الجی UR8000 را روشن و خاموش کنید، صدا را تنظیم کنید، ورودی‌ها را تغییر دهید و کانال ها را عوض کنید. از نظر طراحی، تلویزیون 2023 الجی UR8000 دارای یک قاب نازک است که حس یک صفحه نمایش بزرگتر را ایجاد می کند و تجربه تماشایی همه جانبه را ارائه می دهد. پایه تلویزیون محکم است و پایداری را حتی در سطوح ناهموار تضمین می کند. در خاتمه، تلویزیون ال‌ جی UR8000 طراحی شیک، رابط کاربر پسند و طیف وسیعی از ویژگی‌های هوشمند و بازی را ارائه می‌دهد که آن را به یک انتخاب همه کاره برای هر خانه تبدیل می‌کند.

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 70 و 75 اینچ و متناسب با تمام نیازهای شما به بازار عرضه شده است . اگر برای محیطی کوچک مانند اتاق یا مکان های بزرگتر مانند پذیرایی یا فروشگاه خود به دنبال یک تلویزیون میگردید، تلویزیون ال جی UR8000 در سایز های متنوع در دسترس شماست. طراحی بی عیب و نقص را می‌توان در محصولات ال جی به وضوح مشاهده کرد و شاهد ظرافت بی حد و حصر در جوار استحکام و کیفیت بالا بود. این نمایشگر پشتی صاف و صفحه نمایش تختی دارد و در کل ضخامت بسیار کمی دارد، همچنین یک فریم مشکی دور تا دور آن را فرا گرفته که کاملاً باریک و شیک دیزاین شده است.

حاشیه نیز در این کار به سختی قابل مشاهده است و شرکت تمام سعی خود را کرده تا زاویه دید بازتری در اختیار کاربرانش قرار دهد. 

 

 

 

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون ال جی UR8000

در این تلویزیون به دلیل قابلیت 4K تصایری سرشار از جزئیات ریز را به شما ارائه خواهد داد و  تمام نقاط با وضوح بسیار خوب قابل مشاهده است و وضوح تصویر 2160×3840 پیکسلی تلویزیون 4K ال جی UR8000 خبر از صحنه‌های ناب و نزدیک به واقعیت را می‌دهد تا هر آنچه برای یک تصویر طبیعی لازم است را به نمایش بگذارد و همچنین به دلیل عمق رنگ 10 بیتی، رنگ های شفاف را با جزئیات دقیق به اجرا درخواهد آورد. نکته جالب توجه در آن وجود پنل VA با کنتراست بالا می‌باشد که رنگ‌ها و تصاویر را از هر نقطه ثابت نگه می‌دارد، بک لایت نمایشگر از نوع Direct LED بوده و امکان تنظیم نور به کمک LG Local Contrast فراهم می‌باشد تا هم کنتراست و هم نور قابل تنظیم باشند. از همه مهمتر، وجود AI Brightness Control باعث لذت بردن بی نهایت شما از تصویر میشود زیرا این فناوری با توجه به روشنایی محیط نور تلویزیون را به صورت خودکار تنظیم میکند.

وجود پردازنده نسل آلفا از معرکه‌ترین قابلیت‌های این مدل است که از ورژن α5 Gen6 آن استفاده شده است و می‌تواند هر داده‌ دریافتی را به کمک قابلیت 4K Upscaler پردازش کرده و به حد فورکی برساند، همچنین این قلب تپنده نمایشگر می‌تواند نویز تصویر و صدا را حذف کند و در مجموع محتوایی با کیفیت بالا را پخش نماید. رفرش ریت این تلویزیون مناسب برای تماشای فیلم و سریال می‌باشد و صحنه‌های یکنواخت و روانی را ایجاد می‌کند.

 

بررسی توان صوتی تلویزیون ال جی UR8000

قدرت صوتی این تلویزیون کاملا مناسب یک نمایشگر میان رده است و به صورت کاملا قابل قبولی جوابگوی همه سایز های این تلویزیون است و شما را قطعا راضی خواهد کرد چون مجهز به قابلیت Dolby Atmos, Al Suond Pro بوده و صدا را به صورت فراگیر در کل فضا به صورت یکنواخت پخش می‌کند. با این تفاسیر اگر احساس کردید به صدای رسا تری احتیاج دارید یا در مکان بزرگی از تلویزیون استفاده کردید میتواند به راحتی و از طریق بلوتوث تلویزیون را به هر سیستم صوتی که دوست داشتید متصل کنید.

سیستم عامل به کار رفته در این نمایشگر اقتصادی ال جی که سال 2023 وارد بازار شده است وب او اس (webOS)  است که کارش در ارائه دادن امکانات به روز حرف ندارد و فرای سرچ صوتی و قابلیت‌های دسترسی به دستیارهای صوتی، دارای استفاده از فناوری ThinQ AI نیز می‌باشد که امکانات اسمارت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا خانه‌ای کاملا هوشمند داشته باشید.

 

بررسی تلویزیون ال جی UR8000

 

بررسی پردازنده تلویزیون ال جی UR8000

تلویزیون LG UR8000 مجهز به پردازنده  a5 AI Processor 4K Gen6 است. این پردازنده، اگرچه در مقایسه با پردازنده‌های A7 و A9 موجود در مدل‌های بالاتر ال‌جی محدود است، اما همچنان عملکرد مناسبی را برای این تلویزیون ارائه می‌کند. پردازنده A5 AI Gen6 مسئول ارتقاء محتوای با وضوح پایین به کیفیت نزدیک به 4K است.

این بدان معناست که حتی اگر محتوایی را تماشا می‌کنید که در اصل 4K نیست، پردازنده برای بهبود کیفیت تصویر کار می‌کند. در حالی که قابلیت‌های مقیاس‌بندی هوش مصنوعی پردازنده نسبتاً محدود است، اما تجربه تماشای رضایت‌بخشی را ارائه می‌کند. توجه به این نکته مهم است که عملکرد پردازنده A5 AI Gen6 در LG UR8000 به شدت به کیفیت محتوای اصلی بستگی دارد.

به عنوان مثال، محتوایی که در ابتدا از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در مقایسه با محتوایی که از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، بهتر به نظر می‌رسد. در خاتمه، اگرچه پردازنده A5 AI Gen6 ال‌جی UR8000 ممکن است به اندازه پردازنده‌های موجود در مدل‌های رده‌بالا پیشرفته نباشد، اما همچنان عملکرد مناسب و قابلیت‌های ارتقای تصویر را برای یک تلویزیون 4K سطح پایه ارائه می‌کند.

 

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی UR8000

از این به بعد شما میتوانید به راحتی در یک صفحه نمایش بزرگ از ساعتها وبگردی لذت ببرید و دیگر از شر مانیتورهای کوچک خلاص شوید، چون تلویزیون جدید شما دارای قابلیت سرچ در صفحات است و تنها لازم است که به وای فای متصل باشید.

 

همچنین این تلویزیون اسمارت با بکارگیری سیستم عامل webOS اجازه دسترسی به دستیار های صوتی Alexa و Google Asisstant را برای شما فراهم کرده است به این صورت که از طریق میکروفون موجود در ریموت به سرچ هر برنامه و فیلمی که مایل هستید، می‌توانید بپردازید و از آن لذت ببرید. میکروفون به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور کنترل تلویزیون خود را به دست بگیرید، مثلاً صدا را کم و زیاد کنید یا شبکه‌ها را عوض نمایید.

 

جمع بندی نهایی

به طور کلی شما با یک تلویزیون اقتصادی ارزان با دنیایی از امکانات و قابلیت های بی نظیر به عنوان یک تلویزیون خانگی روبرو هستید که گزینه ای بسیار خوب برای استفاده روزمره شما خواهد بود.دسترسی های سریع، امکانات هوشمند و پیشرفته و البته در کنار همه این ها کنترل جادویی این تلویزیون را به گزینه ای بسیار خوب برای شما تبدیل کرده است، در نهایت اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و زیبا هستید که نمیخواهید هزینه ای بالا برایش بپردازید و زیاد روی قابلیت گیمینگ آن حساب نکرده اید، حتما تلویزیون ال جی UR8000 از سایت معتبر رمز و راز با مناسب ترین قیمت تهیه فرمایید.

 

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس اعتماد در واتساپ کارشناس ملکی در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده